diumenge, 12 de febrer del 2012

Estem treballant les poesies de la Tere López




La Sra Tere López vindrà el dia 1 de març a l'escola  a fer un taller de poesia. L'alumnat de 2n i 3r ja l'esperem i anem llegint les seves poesies. Aquesta setmana la biblioteca serà un circ perquè ella el descriu molt i molt bé. A tots i totes nosaltres ens encanta l'ambient del circ. Feu un tastet.




                                                                                                 Poesia EL CIRC de Tere López
Ciclistes, malabaristes i equilibristes,
actuen junts en un circ de tres pistes,
el públic encisat aplaudeix sense parar,
amb les meravelles que fan els artistes!.
    
Un presentador estirat i molt mudat,
fa sortir el següent número preparat:
apareix un forçut amb un gran bigoti,
dues noies amb un sol braç aixecat!.
Ara els ulls amunt amb els trapezistes,
i un ai al cor amb els contorsionistes,
silenci i emoció amb els funàmbuls,
quina habilitat tenen els protagonistes!.

Un llançador de ganivets disfressat,
tot i la bona punteria ens ha espantat,
anava vestit com un indi del far west,
nervis a flor de pell i tothom emocionat!.(...)

15 comentaris:

Anònim ha dit...

El vídeo del circ és molt bonic.

Anònim ha dit...

Ens ha agradat treballar les poesies de la Tere López.
Nens i nenes de 3r

Anònim ha dit...

m´ hagradat molt i m´hagradarie esta al circ. alexandra

Anònim ha dit...

El video de la Tere López m´agradat moltisim. I les poesies que em estat treballan de la Tere Lópes son molt guapes, i el recomano als nens i nenes que els agraden la poesia. Alexandra

Anònim ha dit...

Es molt divertit aquet video. David.M

Anònim ha dit...

M'agradat molt les poesies de la Tere Lòpez.
Adrià Terés

Anònim ha dit...

m`agradat molt es video de la Tere Lòpez.Mariona

Anònim ha dit...

Les poesies de la Tere Lòpez són molt xules i sobretot la del circ m'agraden molt. Núria M.M.

Anònim ha dit...

Tere Lòpez fas poesies molt xules i interesants continua així tanimo molt!! Núria Martín

Anònim ha dit...

M'agradaria anar a una actuació del Circ du Soleil.Adela

Anònim ha dit...

El video del cirque du soleil es molt divertit i us recomano que hi aneu perque es molt xulo i hi ha espectacles molt pero que molt divertits.
Valeria.

Anònim ha dit...

Es xulisim anar a Cirque du Soleil jo fa poc que vaig anar.L'espectacle surtien molts acrobats fantàstics.
Pau Carrillo.

Anònim ha dit...

La poesia de la Tere López es interesants pero la del circ...La millor!!!
PAU CARRILLO DÍEZ

Anònim ha dit...

El circ du Solei a mi em fa una mica de por quan fan les piruetes.Marta

Anònim ha dit...

M'han agradat molt les poesies de la Tere Lòpez perque han sigut molt boniques i el video del circ m'ha fet una mica de por quan han fet les piuretes a l'aire.
Nerea Subira