diumenge, 11 de març del 2012

Tomàs i la goma màgica

L'alumnat de segon inicia la lectura d'aquest llibre. És una oportunitat de seguir parlant del joc i la joguina. Reflexionarem sobre com jugar i prendre decisions ens fa crèixer com a persones. Això li passa al protagonista del llibre.
Tomàs i la goma màgica 
Ricardo Alcàntara
il.lustracions de Gusti
Ed. Baula
Una goma màgica que pot esborrar-ho tot... el protagonista ha de pensar molt bé què pot esborrar perquè només té una oportunitat.



10 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquet llibre m'ha encantat perque era molt interessant i bonic
Luis P.A.

Anònim ha dit...

Em va agrada va ser un llibre molt divertit.
Neus Salvo Lozano.

Anònim ha dit...

Em va agradar molt.També va ser molt divertit.
Neus Salvo Lozano.

Anònim ha dit...

Em va agradar molt com esborrava el Tomàs.
Adrià Terés

Anònim ha dit...

Em va agradar molt perquè la goma apareix per art de màgia, i a mi m'agrada molt la màgia.
Víctor Olm.

Anònim ha dit...

L'any passat vam llegir aquest llibre amb la senyoreta Raquel i va ser molt divertit. Núria Martín.

Anònim ha dit...

Es un llibre que el vam llegir a primer i encara m'agrada.Laia Simorte

Anònim ha dit...

Hola sóc el Bily i el llibre que mès m'ha agradat és el Tomas i la goma màgica perquè el Tomas s'havia trobat una goma màgica.

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat molt i el vull recomanar als de segon perquè es divertit.Aina

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat molt Tomas i la goma màgica perquè es molt divertit.
Núria V.