diumenge, 11 de març del 2012

A tercer preparem una exposició sobre Mallorca


Ja sabeu que estem en contacte amb l'escola Gabriel Valseca de Palma de Mallorca i amb l'institut d' Àgreda. Per això estem descobrint l'illa de Mallorca i sobretot la ciutat de Palma. Hem de fer una gravació per enviar-la als nostres comp@nys i ens l'hem de preparar molt bé perquè les lectures i descobertes les farem en castellà. Ja hem començat a investigar i tractar la informació. Us presentem un tastet de Mallorca per a t@ts aquells que no hi heu estat.
 

6 comentaris:

Anònim ha dit...

M'esta agradant molt buscar informacio de Mallorca perqué aprenc molt.
Víctor Olm

Anònim ha dit...

El llibre que més m'ha fet pena es CAFE DOLÇ CAFE AMARG el nen feia tristesa.
ADRIÁ V.

Anònim ha dit...

Es divertit aprendre coses de Palma de Mallorca i aprenc moltíssim. Núria Martín.

Anònim ha dit...

A sigut molt divertit

Anònim ha dit...

Es molt xulo treballar Palma de Mallorca i es molt interessant.
Ariadna Montoya

Anònim ha dit...

A mi m'agrada buscar informacio de Mallorca perque vaig anar al costat de Mallorca a Menorca tambe m'agrada treballaR mALLORCA.
NEREA Subira